Att du orkar

Nötter finns de många av och jag har råkat ut för någon stackare som sitter och surfar från en företagsportal som tillhör Logica. Så till dig kära rikspucko, du kan sluta skriva kommentarer, jag publicerar inte nonsens, lite skrämmande är det att du följt mitt liv som internsivt att du vet vad jag gjort och inte... Vad gäller Microsoft säger du att du talat med dem och de låter jätte kosntigt eftersom alla vet att Microsofts försäljning är outsourcad på typ 20 företag i Sverige, fan ryck upp dig... Klart som fan att jag ljugit en hel jävla massa om mitt liv eftersom man inte gärna frontar alla sina misstag men att mina misstag är en så stor del av ditt liv är ju lite hedrande;)

Kommentarer

Spotta din tanke;)

Namn:
Återbesök?

E-postadress: (Syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0