Dag 1

Men vilken otrolig respons på hungerstrejken, heöt otroligt. Man tackar, så innerligt. Det är knepigti början så man får typ räkna måltider för att underhålla sig, så nu har jag missat två. Jag ska försöka att fortsätta med dagliga sysslor som städning, tvätt och matlagning men de sista dagarna kan bli tuffa. För att vara extra tydliga så dricker jag de mesta som kaffe, vatten, c-vitamin, te osv och varje dag lägger jag 38 kr i en pott som om 35 dagar ska vara 1444 kr, detta är min budget för rökning vanligtvis så tanken är att vara lite hälsosam också.

Isabella är glad, energisk och högljudd som bara den idag. Jag tänkte att jag skulle klippa henne men vet inte om jag vågar när hon är så väldans i gång. Vi får se. Jag sitter här och zipprar på min c-vitamindryck och Camilla har precis käkat frukost. Det värsta med detta är allt godis som ligger omkring från julfirandet. Humöret är på topp tack vare allt stöd:)

Kommentarer
Postat av: patrik

hehe okej :Pmen du får ta med dig frugan å barn å flytta tillbaka hit då :P

2008-12-27 @ 12:05:54
URL: http://patriknilsson.blogg.se/
Postat av: Johanna

vilken söt liten unge =)

2008-12-27 @ 14:46:08
URL: http://yanii3.blogg.se/

Spotta din tanke;)

Namn:
Återbesök?

E-postadress: (Syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0