En paus i stöket

Nu är det återigen lite vardag, vilket jag tycker är döskönt. Jag har nu möblerat om sovrummet (med hjälpa av sambon), dammsugit hela lyan, gjort mat (makaronilåda, låter värre än vad det är, mamma recept med modifikation, dvs inte hennes recept..hmm) och nu väntar annat husbestyr som grovdisk (råkade bränna makaroner), bära ut lådor från julafton och sedan ska jag nog bara ndas i två minuter innan de bär iväg till arbetet.

En kort fråga som är fri att besvaras av alla, vad är det som intressant med "Blondinbollens" blogg?
Jag menar, är hon snygg? Ja, kanske om man blundar riktigt hårt och föreställer sig någon helt annan, då kanske...
Är hon intressant? Ja, kanske om föreställer sig en annan intressant människa i hennes ställe...
Nej, jag ser inte intresset i att följa en blond liten sak, däremot finner jag mycket nöje i andra bloggar som kan ge mig tips som är av nytta...

Kommentarer
Postat av: Agnieszka

Att läsa, eller följa blondinbellas blogg ger väl lika mkt som att försöka dränka en fisk......=)



Kram

2008-12-26 @ 19:53:46
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Spotta din tanke;)

Namn:
Återbesök?

E-postadress: (Syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0