ETA 27 Minutes

Så vi är mitt i mellan Härnösand och Sundsvall, medens min ork sakta sinar ganska fort så känns det bara bättre och bättre att komma hem. Mamma är säkert lika sur och förbannad som vanligt, pappa är väl gladast av alla men iofs så vill ju alla träffa Isabella, är ju nästan ett år sen sist. Jag får säkert skit för att jag struntade (eller skylde på sjjudom som iofs är sant) i ett evenmang i morgon men de tar jag för lite quality time me familjen.

Jag ska fota som en dåre i helgen och sen posta dem här.... Btw: Camilla, eller mer känd som Hippo, är galet yr eller så håller jag på att bli sjukare för vi garvar åt varandras garv typ....

Kommentarer
Postat av: Daniel

Nu ska ni njuta och ha det så bra med familjen!

Väntar på bilder.

2008-12-05 @ 21:10:28
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Mezzie

ÅH inga sura miner skickar er en bamse bamse kram ge den till sura mor med ;-)



Nä då skojjsa!

En anan hatr kört maraonloppet(känns de som) och inte skjutton blev allt som man ville men men livet blir nog ALDRIG som man vill!



Ha en underbar helg där uppe!

Kram och hälsa frua ;-)

2008-12-05 @ 22:48:42
URL: http://missmommy.blogg.se/

Spotta din tanke;)

Namn:
Återbesök?

E-postadress: (Syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0