*Gäsp*

Idag, efter mitt möte, drbbades jag av lite "shoppingnojja" och var tvungen att inhandla en helt ny garderob, eller åtminståne nya tröjor och underkläder, nu efteråt har jag världens jävla ångest över att jag spenderat så mycket pengar. Jag är trött men ska poat bilder i morgon. I morgon är det Camillas tur att shoppa och då tar jag och stannar hemma, min syn på att shoppa är att göra det snabbt och smärtfritt medens Camilla/Hippo vill göra det låmgsamt och smärtsamt, så hon shoppar på egen hand men jag är väldigt nöjd med mina inköp idag, jag bortsett fråmn den obligatoriska ångetsen efteråt.

Jag har varit skittrött idag och somnat flera gånger i soffan, naturligtvis i smyg. Så ikväll blir det tidig läggdags, faktiskt direkt efter att jag skrivit klart här. När jag vaknade i morse hade jag glömt bort att jag färgat håret och fy fan vilken chock det blev, ujja:) Idag passade vi också på att köpa en dammsugare, min nya bäste vän. En dammsugare utan påse och med en plast behållare som tömmer behändigt och vilket jävla sug det var i den, den rekommenderas verkligen alla som gillar hårt sug, på dammsugare (vet nog att du tämkt porr på en gång, typiskt dig)

I morgon har lite att styra med, behöver energi och för det måste man få en schysst natts sömn och det ska jag försöka mig på nu... Natti Natti:)

Kommentarer

Spotta din tanke;)

Namn:
Återbesök?

E-postadress: (Syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0