Jag är sjuk, sympati?

Sedan jag var liten så har jag kanske varit sjuk tre gånger på ungerfär 25 år men när jag väl blir sjuk så blir jag det ordentligt och nu jag rejält sjuk, eller egentligen är det inte så farligt men jag försöker verkligen rida på det här med att vara sjuk för jag vet inte hur många gnger som jag fått ta hand om Hippo när hon varit sjuk och bara önskat att få bli omhändertagen som jag blir nu.
Jag blev nästan tårögd när jag fick den finste utmärkelsen man kan få. Mezzie, en av mina favvobloggar (som du hittar här till vänster) gjorde en lista med bloggar hon gillar och min n ominering ser ut så här: "Toni En också nyfunnen bloggare sambo med ovanstående tjej. Trevlig kille som ibland har funderingar som gör en annan börjar fundera lite på saker".

Nu ska jag diska lite och sen slöa i soffan innan jag ska försöka ta mig till apoteket för lite alvedon;)



Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Kommentarer
Postat av: Daniel

Du e så fin du!

Krya på dej nu - ullsockorna på!

2008-12-04 @ 17:18:10
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Spotta din tanke;)

Namn:
Återbesök?

E-postadress: (Syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0