Jag slumrade till...

Det var inte alls meningen, jag skulle ju bara kolla i fall kudden var lika mjuk och skön som jag mindes den, sen somnde jag och vakande nu, en timme senasre. Jag väcktes av en arg Camilla (som får en väldigt irriterande röst, likt en gammal mattant som tvingade i oss sallad i lågstadiet) so skrek "jag går nu bara så du vet" och stände dörren och sen dess har jag och ISabella inte sett eller henne:) Hon sitter nu på bussen på väg till Motala för att göra ett besök på MVC. Isabella sitter i köket och fikar pepparkakor medens jag zippar ljumet kaffe framför datorn.

Jag ska strax fortsätta städningen och sen klär vi på oss för att gå ut och leka i lekparken, om vi hinner det idag. Det var inte så många, faktiskt ingen alls, som hade röstat på Sveriges sämsta blogg, kanske var jag lite väl grov där men jag hatar verkligen dessa bloggar, känns så meningslöst att läsa dessa bloggar. Består bara av skvaller, mode och annat skit som ingen människa mår bra av. Sen är det klart att det är lite frusterande att se att man har 9 fans på Bloglovin och Blondinbella har över 10.000, men vem sa att livet var rättvisst.

Nej nu kallar dammsugaren på mig, vi hörs:)

Ja, just det, kudden var lika mjuk och skön som jag mindes den:) 

Kommentarer

Spotta din tanke;)

Namn:
Återbesök?

E-postadress: (Syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0