Måndag kväll

Ja, nu är det kväll och jag är allmänt trött. Pappa ringde nyss och läxade upp mig angående min julhälsning från igår, så på hans begäran är nu det inlägget borttaget, mot min egen vilja ska jag tillstå. Jag hade inga som helst problem med att mina syskon och dess respektive får reda på vad jag tycker om dem, är sanningar de vill ha så... men i julstämningens anda så läger jag ner stridsyxan - temporärt... Nu ska vi bara avnjuta vår falukorv på julbordet, de blir trevligt..

God natt på er;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack så mkt :) Kika in på designadinblogg.se så får du hjälp med det. Du har oxå en trevlig blogg.

2008-12-22 @ 23:30:56
URL: http://wiilow.blogg.se/

Spotta din tanke;)

Namn:
Återbesök?

E-postadress: (Syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0