ojdå:)

Oj vad jag so v länge då *skäms*. Jag vaknade av att Camilla prtade i högt tonläge och att Isabella stod och "bitchslappade" mig i ansiktet, det var tecken nog gör att jag skulle kliva upp:)
Idag blir det inte många knop mer än lite promenix med Isabella (och kanske Camilla om hon orkar) och sen en massa lekar med Isabella. Läste att någon som kommenterat mig skulle på hockey idag, jag är väldigt avundsjuk, jag får helt enkelt vänta tills i natt när Sverige spelar mot Slovakien, mot finnarna (haha Daniel;) gick det ju jättebra.

Kommentarer
Postat av: patrik nilsson

ja men det är ett av dom 10 budorden :)

tycker det är så fräckt :D

2008-12-28 @ 11:54:00
URL: http://patriknilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja men det är ett av dom 10 budorden :)

tycker det är så fräckt :D

2008-12-28 @ 11:54:06
Postat av: patrik nilsson

haha ja men fan du hungerstrejkar i 36 dagar. då springer jag 15 minuter varje morgon i 36 dagar haha

2008-12-28 @ 11:54:47
URL: http://patriknilsson.blogg.se/

Spotta din tanke;)

Namn:
Återbesök?

E-postadress: (Syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0