Online på tåget...

...mellan Gävle och Linköping, är med andra ord på god väg mot hemmet, och gud så skönt det är. Tåget mellan Sundsvall och Gävle var segt och både jag och Camilla gäspade ett antal gånger men vi klarade det men sen måste man ju rikta lite kritik till den som planerar avgångar åt SJ mfl, hur fan ska man honna med barn och barnvagn från ett spår till ett annat som kräver hiss osv på 8 minuter, det är på snudd omöjligt men vi lyckades, knepigt att deras bokare inte gör ett bättre jobb.

Vi är helt utslgna efter den här rushen som de blev mellan tågen och vi båda längtar hem, alla fyra tror jag;) Då ätr det toppen med konduktörer som den vi har nu, hon fixade och donade, flyttade och tjorvade med andra för att vi skulle få ett eget bord att sitta vid hela familjen, sånt gör en glad och gör att man vill resa med SJ igen;)

Nu ska min älskade Hippos surfa lite men vi hörs, om inte annat sså Skänninge och återigen rekommenderar jag Daniel Fagerholms blogg, kollam min länklista....

Kommentarer

Spotta din tanke;)

Namn:
Återbesök?

E-postadress: (Syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0