Seeeeeeeeeeeegt

Man är lite lagom seg just nu, man blir ju inte så völdigt mycket gladae av att titta ut genom fönstret och smärtsamt konstatera att det idag är den 2 DECEMBER och att det faktiskt inte snöar utan spöregnar där ute. Camilla var i Linköping idag och skulle köpa byxor men när hon kom hem så hade hon inte köpt några byxor utan bara NHL 09, gulligt och underbart gjort men alltså jag tror att det kan bli ganska kyligt att ha NHL 09 på sig när det blir lite kallare.  Men invigningens tecken så blir det NHL 09 all night long för mig, jag bara måste ;)

I  morgon är det onsdag och som vanligt är det inget speciellt som händer förutom att söka jobb och det är inte så kul men jag vill verkligen jobba och snart skiter jag i vilket jobb det blir, ara det ger en värdig lön och med värdig menar jag att den täcker hyran och en bit mat.

Fan, Isabella växer så man knappt orkar lyfta henne nu mer, så jävla tung alltså. Hon går även under smeknamnet "mini hippo" vilket hon verkar gilla. Jag tror att det blir en lång promenad för hela familjen i mogon, både i motionens tecken och den friska luften tecken.
Grattis till min kusin Päivi som fyller 27 idag, om jag visste hur jag skulle kontakta dig så skulle jag gratta dig personligen men har ingen aning. Känns skumt att vi inte är nära som vi var en gång i tiden, när vi var små var vi som syskon, reste genom hela jävla europa i hop men sen hände något. Nå väl, Grattis och Grattis till Britney Spears som också fyller år idag.

Nu jagar jag mobil och barnvagn på Tradera och det går rätt hyfsat måste jag säga...




  Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Kommentarer
Postat av: Mezzie

Åjh jaga på ;-) Jagf har suttit där och spanat med ett tag nu :-P

Men ska väl lägga ut en av våra vagnar tror jag han har ju växt så snart blir det scootern för hans del!

Ha en trevlig kväll!

2008-12-02 @ 22:30:35
URL: http://missmommy.blogg.se/

Spotta din tanke;)

Namn:
Återbesök?

E-postadress: (Syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0