Sverige vann och mycket känns skumt

Ja, jag har en otäck känsla i kroppen, jag har ingen aning vad det är men jag går här och känner på mig att något kommer hända i morgon, något av den onda arten, det är skit obehagligt:)
Jag ska strax dyka i sängen för jag är, trots två "Powernaps", ordenligt trött vilket är helt konstigt också men ibland har man väl sådana dagar också, och det är okej.
Kul att jag för första gången fått över 100 unika besökare på min blogg under en dag, jag sa för en tid sedan att jag skulle sluta blogga när just detta inträffade men...jag tar tillbaka det nu:)

Vad gäller Sveriges sämsta blogg så leder Blondinbella, men det är  är ju en kvart kvar;)

Var med och rösta här:)
Vinnaren får 500kr presenkort på IKEA

Kommentarer

Spotta din tanke;)

Namn:
Återbesök?

E-postadress: (Syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0