Tänk om man kunde få betalt för det här

Jag hade tänkt skriva om det här igår, för jag tänte på det hela kvällen men istället snöade jag in på annat så jag tar det nu istället:)
Tänk om man kunde få betalt för den smörja som man skriver här, typ som en manlig Blondinbella fast man skrev om vettiga saker som att vara pappa, sin älskade barn och allt tokeri som man upplever. Jag skulle kunna kalla mig Blondinbollen (för att jag färgat hår) eller kanske "rundapappan", jag vet inte:)
Hur som helst vore dte toppen, tänk att få vara hemma med barnen, städa, byta blöjor, laga mat...

Vänta nu, jag tror att jag är en kvinna fast i en mans kropp eller kanske älskar jag bara att få vara hemmapappa?
Camilla sitter (ligger?) i soffan och tittar på "Jims värld" och väntar på att Pippi Långstrump ska börja, vi har lite förkärlek för Astrid Lindgrens berättelser i den här familjen.

Jag ska påbörja lunchen nu och ladda för Junior-VM i hockey som börjar idag med en klassiker Sverige - Finland. Idag ska jag också hinna knäppa lite bilder på familjen också:)

Kommentarer
Postat av: Malin

haha! Om jag finge en femma för varje gång den tanken har slagit mig, att blondinbella bara är en snorvalp med en jäkla tur. Men att det nog bara är den klassiska svenska avundsjukan som hägrar. Min man lider ju inte av den för han är ju finne, men ändå. Han förstår min tanke :P

2008-12-26 @ 12:39:39
URL: http://moolin.se
Postat av: Agnieszka

Nova är oxå tokig i Astrid Lindgren, speciellt pippi och emil!

Ha en underbar kväll!

2008-12-26 @ 17:36:01
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Spotta din tanke;)

Namn:
Återbesök?

E-postadress: (Syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0