|Uppdatering|

Ja, jag har ju inte bloggat så mycket på sistone, men jobb kombinerat med annat som livet erbjuder har gjort att orken helt enkelt funnits där. Nu ska jag försöka bättra mig. I helgen har de varit lugnt med lite film, ätit gott och slappat framför tv:n. Jag satt och tittade på det här som kallas "Musikhjälpen" som är ett samrbete mellan SR, SVT och IM (Indivduell Människohjälp som jag skänker 150 kr/mån till). En kul grej. Men jag vet inte hur pass kul det skulle vara att vara inlåst i en glaskub i sexdagar och tigga om människor bättre samvete, bra initiativ men inget jag skulle föredra. Nu har jag lite mat på spisen så vi hörs väl av;)

Kommentarer
Postat av: Daniel

Njut ni av maten!

Vad har du kockat för gött?

2008-12-14 @ 22:49:54
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Spotta din tanke;)

Namn:
Återbesök?

E-postadress: (Syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0