Morgon, ja

Ja, då var man ensam för en hel dag, känns fan lite olustigt samtidigt som det är välbehövligt. Så här sitter jag med min kopp med java och funderar på i vilken ände jag ska börja idag, städningen känns mest akut måste jag säga, det ser fan förjävligt ut här. Under dagen ska jag förbereda ett debattinlägg för "Män för Kvinnofrid i Mjölby" som förhoppningsvis ska publiceras under kampanjveckan mot mäns våld mot kvinnor.

Lite bilder från gårdagen:)

         
Åt en jättepizza från              Juligt värre;)                         Mina nya kläder;)
Sunrise igår;)

Nä, jag kan inte sitta här hela dagen, dags att skrida till verket som betyder städning:)



Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentarer

Spotta din tanke;)

Namn:
Återbesök?

E-postadress: (Syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0