Fem frågor

Vad gör du?

Just nu sitter jag och dricker en sista kopp innan det är dags för sängen

Vad tänker du på?


Just nu funderar jag på vad jag gjort i mitt liv slutligen lett mig hit där jag är idag (japp jag är en djup snubbe)

Om du fick vara en person för en dag, vem skulle det bli?

Om jag fick vara en person för en dag skulle jag vilja vara en känd hockeyspelare i NHL, stannar gärna något år eller så:)

Senast du drack dig berusad?

Oj, det var ett tag sen, men jag somnade på balkongen på dagen innan midsommar (bodde på bottenvåningen)

Ett måste varje morgon innan du är redo för att möta världen?


Ja, det måste nog vara kaffe och cigg, annars blir jag nog jobbig:)



Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Svara på frågorna du också, kommentera mig sen;)

Kommentarer

Spotta din tanke;)

Namn:
Återbesök?

E-postadress: (Syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0