Fredag igen

Det känns som allt går väldans fort just nu. Snart är "vi" i vecka 20 och det är ju halva graviditeten, känns så jävla stort. Jag säger som Camilla, jag vill nu nu nu... Jag tror att Isabella fattar att hon ska få ett lillesyskon (bror?). Isabella är så duktig, hon har slutat med vällingen, det tog bara två dagar, som inte var så himlans jobbiga, för henne att läsa sig sova utan välling, visst det tar lite längre för henne att somna men det funkar relativt bra.

Som sagt, fredag idag. Jag vet inte riktigt vad som händer just idag men det blir nog lite slött, det är regn här och inneverksamhet känns som ganska troligt. Jag ska ju hålla en liten pressentation för (S) i Mjölby på måndag och jag är lite pirrig inför det, men å andra sidan så känner jag många och sen är dte ju ett skitkul ämne. Nä, nu ska jag börja med lite maten tror jag, blir en sen lunch idag.

Läs även andra intresanta bloggares åsikter om , , , ,

Kommentarer

Spotta din tanke;)

Namn:
Återbesök?

E-postadress: (Syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0