Kväller igen

Idag har det varit en fruktansvärd dag. Jag har varit så sjukt trött och ögonen har varit helt suddiga. Jag mår helt enkelt inte bra och efter att jag tittade på Oprah idag som handlade om kroppen och icke upptäcka sjukdomar så måste man ju erkänna att man är aningen nojjig. Jag vet inte vad jag går igenom nu, både mentalt och fysiskt, men en sak står glas klar och det är att allt kan knytas samma med det faktum att jag inte vet hur jag ska försörja min familj efter årsskiftet. Jag måste helt enkelt hitta jobb som jag gör att jag klarar av den här biten. Det är lite "spooky" hur det psykiska hänger ihop med det fysiska.

Vecka 21 av graviditeten har inletts idag. Ju närmare man kommer själva förlossningen ju nojjigare blir man. Samtidigt blir man mer vaksam på den dotter vi redan har. Om man hör ett ljud som inte är ett skratt från henne så gör man genast en helkropps undersöning på henne för försäkra sig om att ALLT är okej.

Det blir tidig kväll i kväll, lite NHL blir de ju förstås men bara så man pallar att kliva upp i morgon. Då ska jag till smyckesbutiken här Skänninge för att fixa Camillas överraskning och eftersom jag vet att hon läser det här så känns det extra roligt eftersom han inte fixar överrakningar utan blir sjukt otålig.

Glöm inte att anmäla er till Blogg SM på rixfm.com

Nåja, ta väl hand om er alla;)

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

Kommentarer

Spotta din tanke;)

Namn:
Återbesök?

E-postadress: (Syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0