Lördags slöeri, eller nåt

Jo, men i morse vaknade jag före Camilla (YES), jag hann iofs mer än att byta på Isabella och ta på mig lite kläder innan hon klev upp, aningen chockerad, men det är tanken som räknas:)

Idag har vi lirat "Myth Makers GP" på PS:et, så grymt dålig Camilla är, men hon samlar stjärnor och jag vinner tävlingarna, funkar ganska bra, tror jag. Nu är det mat som gäller. Blir tydligen någon korvpryl med grädde och makaroner. Jag är mästerkocken i den här familjen men hon utmanar på allvar, brukar bli grymt gott, annat var det förr. När vi bodde i Skog, Västernorrland så var det svårsmält.

Blir att slöa hela dagen och antagligen i mogin också. Jag har varit utan kaffe en dag och har konstant huvudvärk, igår rökte jag fem cigg och idag blir det bara en. Tror att jag ska klara det den här gången. Jag tror inte de blir några problem att vara utan cigg men kaffe blir aningen tuffare.

Nåja, nu ska jag läsa lite bloggar och sen ut i köket och assistera min vackra sambo *wink wink*

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,


Ain´t that hottie ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin sida,=) vilken är din favorit blogg?

2008-11-08 @ 18:49:42
URL: http://originellt.blogg.se/

Spotta din tanke;)

Namn:
Återbesök?

E-postadress: (Syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0