Mindre trevliga kommentarer

Ibland blir man så trött på en del människor, inget konstigt med det men lita lagom irriterande. Jag fick precis den här kommentaren:
"Du kanske inte borde skaffa barn, när man läser din blogg så är du ju inte direkt "pappamaterial" med tanke på att du är så deprimerad"

Ok, där ser man. Jag är inte "pappamaterial" för att jg är så deprimerad. Fråga 1A: Är jag deppad? För det hade jag ingen aning om, Fråga 1B: Är jag inte pappamaerial? Det hade jag faktiskt inte någon aning om heller.

Jag kan iof förstå att någon enstaka människa kanske uppfattar mig som deprmerad jag väljer dock att kalla det eftertänksam på nattetid. Jag är fantastiskt lycklig och jag tror inte att någon i min omgivning skulle påstå något annat. Jag ska väl erkänna att jag ibland har en tendens att ifrågasätta en massa men det är väl den typen av människa jag är får jag förmoda. Självklart har jag många tankar och funderingar kring föräldraskap och kanske främst kirng att vara pappa, men det betyder inte per automatik att jag är deprimerad, tvärtom så ser jag fram emot att bli pappa och framför allt är jag mån om att när jag väl kommer dit är väl förberedd, hur man nu är det på bästa sätt.

Men tiller som skriver anonyma och elaka kommentarer kan jag bara skicka den här passningen: Jag godkänner aldrig kommentarer av den arten av en enkel andledning, jag tror ingen mår bätre av att få läsa det. Vill ni påpeka något för mig eller om mig så gör gärna det, men då vill jag också ha en fysisk person som jag kan referar till inte en anonym källa.

Vi samtidigt passa på att tacka alla andra som kommenterar min blogg dagligen:)


Kommentarer
Postat av: Helena

Någongång får nog alla, tyvärr, "konstiga" kommentarer från någon. Att folk tycker olika är ju en tjusning, men när man blir kallad för saker och frågasatt därav blir man bara så himla &%*#.



Helena

2008-11-25 @ 20:59:08
URL: http://himmelenellerhelvetet.blogspot.com/

Spotta din tanke;)

Namn:
Återbesök?

E-postadress: (Syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0