Mitt i natten

Ja, men då var det natt igen. Dags att krypa till kojs så småning om men just nu är jag alldeles för pigg för det. De som läser min blogg någorlunda ofta vet att jag brukar tänka en massa vid den här tiden dygnet.
Nu sitter jag och funderar på varför saker och ting just nu är någorlunda bra? Varför kunde inte allt vara bra för ett år sen när jag verkligen hade behövt det?
Jag försöker att inte tänka på hotellet men jag kan inte rå för det. Vi hade en bra grej på gång men på något sätt, som vanligt, lät man det glida en ur händerna. Jag menar inte att jag skulle vilja byta ut det jag har nu till det men jag menar att jag ibland kan sakna att serva människor, att få beröm för matlagning, att arrangera saker. Fan vad man älter saker. Vi har det ju kamom här i Skänninge. Vi ska ha barn och jag vore extremt korkad i fall jag ville byta bort detta, och tro mig det vill jag inte heller. Jag vill allra helst bara vara pappa just nu, bara blogga och ha det bra här på hemmaplan.

Jag sitter nu och dricker min sista kopp kaffe på ett tag framöver. Jag ska göra ett allvarligt försök att sluta med det "överflödiga" som cigg och kaffe. Egentligen vill jag väl inte men jag känner att jag måste ge upp något och inte bara Camilla. När det gäller henne så måste jag erkänna en grej, hon blir ju bara snyggare och snyggare för varje dag. Alltså jag har alltid tyckt att hon har varit skit snygg men just nu, när hon är gravid, så blir hon bara snyggare och snyggare. Jag tror jag ska posta en bild på henne också.



Vore skoj med kommentarer också. Tror jag fått fyra kommentarer på 6 veckor och förutom Camilla så var det väl bara nån som ville att jag skulle besöka hennes blogg...

Nå väl, ska lira lite NHL innan hag hoppar i säng.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

Kommentarer
Postat av: Rosa

Tack för din kommentar. Sköt om dig själv. :)

2008-11-07 @ 08:16:18
URL: http://blogg.passagen.se/ensammasthemma

Spotta din tanke;)

Namn:
Återbesök?

E-postadress: (Syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0