Morgen morgen

Måndag. En ny vecka och nya utmaningar. Det blir ju så att jag följer med till BVC idag, Camilla har ont i ryggen och behöver assistans. Isabella är så där jobbigt energisk idag, både jag och Camilla är så där lagom roade av det.
Jag saknar verkiligen ett fast jobb och ska nog försöka hitta något nu innan jul -och nyårshelgerna börjar ta fart. Mitt problem är inte att få jobb utan att hålla mig motiverad att stanna kvar. Någongång måste man ju bli vuxen och skaffa ett "sjutillfyra" som man behåller så att man kan bli pensionär någon gång:)

Nu blir de lite puttsande på webbtidning innan vi beger oss mot Mjölby. Jag önskar alla (de få) läsare jag har en underbar måndag:)



Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Kommentarer
Postat av: Lina

Åh tack! :)



Kämpigt det där med jobb.. Jag har iofs ett fast jobb, men bara på 50 %. Trivs dock inte alls så ska leta nytt lagom tills mammaledigheten är slut.



1 år kvar men ångesten sprudlar redan över att lyckas hitta ett. Knaz. Att pengar har sån sjuk makt, ofattbart egentligen!



Hoppas du me får en underbar dag och att det gick bra på BVC :)



/Lina

2008-11-10 @ 12:09:18
URL: http://ninninusens.blogg.se/
Postat av: Linda

Tack och detsamma, hoppas du får en bra vecka nu!

2008-11-10 @ 13:53:20
URL: http://songbirde.blogg.se/

Spotta din tanke;)

Namn:
Återbesök?

E-postadress: (Syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0