Nominera mig för fan

God morgon! Inte blev man uppringd av RIX i dag heller, man har nästan blivit besatt av tanken att få vara med där men ick. Jag antar att ingen (mer än jag själv förstås) har nominerat mig där. Därmed så har jag insett att jag inte är en sörskillt intressant bloggare och jag ska försöka lva med det, om det u går. Isabella sitter och äter frukost och Camilla snarkar så det knakar i väggarna.

Jag hade satt min mobil på väckning till klockan 8 för att jag nu i några dagar försökt vända på dygnet och det går så där. I morse rammlade telefonen ner i en flyttlåda (som fortfarande står framme så där två månader efter inflytten) och jag hittade inte fanskapet så där halvlåg jag helt jävla yrvaken och försökte hitta min telefon men nu har jag hittat den. Snön blev inte så långvarig, den är faktiskt helt borta och har erstts med barmark, is och hårda vindar, blir det en grön jul i år (i klimatkrisens tecken)?

Det ser helt jävla för jävligt ut här hemma, mitt fd "mecka" (kontoret) har blivit grovt våldtagen av kläder, leksaker och annat junk som jag inte äger men det är smällar man får ta när man bjuder in familjen på kontoret. Idag skiljs jag från mitt NHL-spel som jag sålt på Tradera, det var dgs nu eftersom jag helt enkelt blivit besatt av skiten. Torsdagen blr en lugn dag bortsett från det vanliga som består av matlagning, städning och allmänt pappagrejs.

Tänkte på en grej i natt. Om jag skulle kandidera till president över universum (eller nåt) så skulle jag vilja ha Niklas Wikegård som strateg i min kampanj. Jag älskar den karln alltså. Jag vet inte någon som är så brutal i sin omvärldsanalys som Wikegård, man önskar att man hade en uns av hans pondus och vilja, då skulle man knappast sitta ooch böna och bedja att människor skulle nominera en till BLOGG SM *wink wink*

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Helgerna är så sköna :) Älskar dem! Göra nått skoj?

2008-11-27 @ 09:34:33
URL: http://charlotte87.blogg.se/

Spotta din tanke;)

Namn:
Återbesök?

E-postadress: (Syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0