Slarvigt bloggande, jag vet

Jag har blivit dålig på att blogga nu den sista tiden, jag vet, Det händer så mycket känner jag, till och med så mycket att jag spenderar mer tid framför datorn än vad jag sover och känner mig sliten, men det är kul och kanske värt det också. Vi har ju startat en tidning, pamamba.tk, ssom funkar helt okej, men vi har bestämt att fortsätta i fall vi får 1000 unika besökare under november, hittills ligger vi kring 50 unika besökare om dagen men det kommer säkerligen sjunka, brukar ju vara så.

Idag har vi varit på Ultraljud, se bild. Barnmorskan ville inte säga om de var en kille eller tjej, men jag vet att det blir en kille, Sebastian. Barnmorskan sa att det var en "livlig krabat" och råkade försäga sig när hon sa att "huvudsaken var att HAN var frisk" och det var HAN



Nu är det TV som gäller här framöver, först "Criminal Minds" innan "Fringe" börjar. Tänkte att jag skulle få lira lite hockey på tv-spelet innan jag hoppar i säng. Livet leker för tillfället. Ha det gott alla läsare;)


Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

Kommentarer

Spotta din tanke;)

Namn:
Återbesök?

E-postadress: (Syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0