Snacka om Bulls Eye

Jag tänkte ta en stund för hylla lilla Skänninge där jag numer bor.
När vi flyttade hit så var tanken att flytta från stan och för att kunna leva ett lungt och sansat liv där familjen kom i första hand och det har vi också lyckats med. Det vi inte tänkte på var att vi flyttade till en småstads idyll där männsikor visar omtanke för andra människor.
Jag själv är född i Södertälje och har bott där och en del andra stroa städer som Luleå och Stockholm, detta är därför en underligt skön känsla. Ett exempel på detta är ju affären (Coop) som vi gör alla våra inköp i, visst är det aningen dyrare än om vi skulle åka till stan men det bemötande och den omtanke som vi får varje gång vi handlar kompenserar det med råge. Partik och Mats som äger butiken är sköna killar och alla i deras personal är fantastiska.

Ett annat exempel på den omtanke som finns här är det som hänt den här veckan. Varken jag eller Camilla har haft en mobiltelefon den senaste tiden och hållt oss på hemmaplan de sista veckorna så denna vecka har vi fått tre besök av människor i byn som "bara ville se att allt var okej", ja men hur jävla underbart är inte det?  Jag är skit glad över att bo i Skänninge och jag hoppas fler förstår storheten i att bry sig.



Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Kommentarer
Postat av: Sanna

Morrn :)

Hoppas allt är bra.



Jag tänkte fråga dig om du har lust att hjälpa mig med en viktig sak? Det är en enkel grej.

Nämligen att bli medlem på dessa tre sidor (det är gratis såklart)



http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=158025



och



http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=107234



och



http://www.gratismode.se/?c=8670



Blir du medlem på alla tre sidorna så kommer jag länka till dig från min blogg :)! Schysst deal va?!



Är du aktiv på sidorna så kan du få gratis presentkort på en bland annat H&M, GinaTricot, Kicks och Makeupstore. Du kan även få gratis biobiljetter samt trisslotter :) och vill du inte ha presentkorten själv så kan man ju alltid ge dem till någon i julklapp!





2008-11-27 @ 06:55:12
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

Spotta din tanke;)

Namn:
Återbesök?

E-postadress: (Syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0