Säg nej du oxå

Jag hade hoppats att jag skulle slippa skriva ett inlägg av den här karaktären, men nu är det liksom nog.

Alla som känner mig eller ens spenderat fem minuter i min närvaro och lyssnat till det jag sagt vet att jag är den första som ställer mig bakom mänskliga rättigheter som att fritt få uttrycka åsikter.
Jag värnar verkligen om att man ska få säga vad man vill om saker man upplever, det som gör mig upprörd är när "människor" använder sig av den möjligheten för att anonymt klanka ner på andra männsikor utan någon som helst andlening. Okej att man vill snacka skit om andra, det gör inte minst jag, men ha då åtminstone så mycket stolthet att du kan stå för dina ord.

Den senaste tiden har min sambo blivit utsatt för anonyma kommentarer på sin blogg av den mindre trevliga arten och jag gör nu ett försök för att påverka "min bloggportal" blogg.se genom att starta en namninsamling för att ta bort anonyma kommentarer, Skriv under protestlistan du också

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Kommentarer
Postat av: Linda

Tusen tack, det var hedrande :) Nattinatt!

2008-11-09 @ 22:54:01
URL: http://songbirde.blogg.se/

Spotta din tanke;)

Namn:
Återbesök?

E-postadress: (Syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0