En stilla undran...

Ja, nu har klockan blivit ny dag.
Jag sitter och funderar en massa, känner mig väldigt trött men inte "sovtrött" utan bara trött.
Det känns som om min energi för de mesta bara är bortblåst.
Vanligtvis är jag en person som vill göra utvecklande saker, vill testa nya saker, men de enda som jag egentligen har lust med, eller minst olust, att göra är att sitta framför tv:n och lira PS... Det här är alarmerande...

Jag mår inte dåligt, är bara lite motivationsskadad som iofs ofta leder till ganska dåliga saker, av erfarenhet. Vilja är ganska underskattat och utan den så mår iaf jag mindre bra. Jag är nog ganska nervös inför ultraljudet också, är så förbannat rädd för att något ska vara på tok för det är inte helt vanligt att saker och ting går vägen för mig, tro de eller ej.

Det känns iaf som att jag fått en bätrre realtion till Isabella under helgen i takt med att jag inte sitter framför datorn så mycket och jobbar. Det är positivt.

Jag saknar min pappa och våra diskussioner kring politik och andra samhällsbestyr. Det är egentligen den enda nackdelen med att bo i Östergötland, det är så in helvete långt till pappa i Västernorrland, eller är det tvärtom kanske, att det är förbannat långt hit därifrån? :)

Nåja, nu ska jag nog krypa till kojs, men innan de ska jag tjuvröka på kontoret, schhhhh, inte ett ljud till Camilla *LOL*

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Kommentarer

Spotta din tanke;)

Namn:
Återbesök?

E-postadress: (Syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0