2009 är här

Ja, men då är 2008 lagt till handlingarna och ett nytt spännande (?) år står för dörren. Jag hade nu tänkt lägga upp en liten film som vi spelade in på tolvslaget med fyrverkeri och Isabellas sköna och spontana reaktion men eftersom Youtube laggar väldigt mycket så får väl det vänta till i morgon. Vi har åtminstone haft en nykter och mycket trevlig nyårsafton bestående av skratt och hockey.

Så nu är det som sagt nytt år vilket innebär att all rökning är slut, fick t.o.m en liten avhyvling av Camilla att det måste få ett slut   nu och jag håller med om det, men en 17 år lång vana kan vara anigen svår att skaka av sig (jag började som 10-åring). Jag ska dock göra mitt mest seriösa försök att sluta nu:)

Nu verkar det som om filmen ändå blev klar så här är den:) nu såg jag att jag laddat upp två filmer så njut av båda vettja:)






Kommentarer
Postat av: Agnieszka

Om du tänker som så istället, om det är svårt att sluta för din egen skull, så gör det för barnens och sambons skull. Dem vill nog inte att pappa ska bli dålig och så pga dessa "cancerpinnar"... jag rökte innan jag blev med barn med Nova, ´slutade dock röka direkt när jag gjorde gravtest, och det var för barnets skull. sen började jag röka igen tyvärr... men denna gång slutade jag röka samma dag jag gjorde gravtest igen och jag hoppas att jag inte börjar röka igen.

kramar

2009-01-01 @ 10:48:08
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Spotta din tanke;)

Namn:
Återbesök?

E-postadress: (Syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0