God morgon - igen

Jag borde ha legat kvar i sängen när jag vknade vid halv fem i morse för nu är jag så jävla trött. Idag väntar bokstavligen ett berg av tvätt här och det är jag som ska ta det eftersom Camilla inte fixar det, who can blame her?
Min blogg är numer värd över femtusen, tänka sig, sen läser man att Blondinbellas blogg är värd miljoner, då blir man ju väldigt hoppfull, men vem sa att livet var rättvist?

Jag kollade i frysen i morse, vilket inte var någon härlig syn. Vi har typ två kilo köttbullar där, annars är det rätt tomt. Jag är så sugen på kaffe men inget sånt finns hemma heller vilket ALLTID resulterar i huvudvärk och TADA, där kom huvudvärken:)

Nej nu blir det lunch, nåt med köttbullar blir det...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej!



Ja eftersom vi kom in i tid så har det inte hunnit blivit lunginflammation ännu men var tendenser till att bli det, men nu kommer förhoppningsvis medicinen hjälpa som hon fått så att det inte behöver gå så långt.



Usch för sjuka barn!



I vår frys är det precis tvärtom :-D Jag har panik för att det är så fullt, kan inte handla hem en endaste gnutta till för det går inte in i frysen, häromdagen fick jag snabbfrysa maten utomhus!



Hoppas du får en fin fin söndag:) Och lycka till med tvättningen, jag är inte avundsjuk ;-)



Kram!

2009-01-11 @ 11:08:42
URL: http://jennyn.blogg.se/
Postat av: malin

Jag har aldrig förstått det där med blogg värde, min har stått på 3000 sen jag starta den, går det att uppdatera eller något?

2009-01-11 @ 11:33:06
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Agnieszka

Tråkigt att ni inte har kaffe... jag funderar faktiskt på att göra mig en caffe latte... så man vaknar till liv lite!



kramar

2009-01-11 @ 11:43:54
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Emma & Vera

Hihi jag ska sluta tävla i bloggar för jag vinner aldrig ändå :(

Tack för din kommentar!

Hopppas köttbullarna smakade ;)

kram

2009-01-11 @ 12:02:16
URL: http://mindottervera.webblogg.se/

Spotta din tanke;)

Namn:
Återbesök?

E-postadress: (Syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0