God morgon

Ja, lördag idag och ikväll är det hockey men innan det är det Kevin Borg och resten av idolerna i Mjölby Köpcentrum. Det kanske är lite pinsamt för killar att erkänna att man gillar Kevin Borg men jag har inget problem med det, det är ju helt omöjligt att inte bli smittad av hans charm eller hans talang.
Nu verkar det dock som att Camilla inte vill åka in till Mjölby själv så jag vet inte hur detta slutar. Jag är alldeles för snurrig för att skriva något vettigt men jag återkommer om en stund:)

Kommentarer
Postat av: Bam

ja, jo det stämmer nog att man blir tokig om man tänker på det för mycket! :)

2009-01-03 @ 12:40:04
URL: http://lekodd.blogg.se/
Postat av: Therese o Nellie

Nellan tackar för jälsningen. Jag hoppas oxå hon blir piggare snart, just nu är det mycket gråt och kläng. Hon sitter som ett plåster på mig fast mest på min sambo, kanske mer synd om honom hihi.



Klart man som kille kan gilla Kevin, fattar int eheller varför många killar har svårt att t.ex. erkänna att en annan kille är snygg...



2009-01-03 @ 21:18:52
URL: http://fesan.webblogg.se/

Spotta din tanke;)

Namn:
Återbesök?

E-postadress: (Syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0