Idag har det varit "LITE" mycket...

Ja, kanske aningen för mycket. Jag är långt i från på bra humör men resten av inlägget kanske kan förklara det.

Idag har vi varit i Mjölby för att titta på idolerna Kevin, Robin, Alice och Johan, eller ska man kanske säga att vi var där för titta på allt folk som kommit för att titta på idolerna för jag såg absolut inget av idolerna utan bara alla galna fans. En rolig upplevelse iofs om det inte vore för att folk absolut inte har någon respekt för andra människor när det kommer till att få se kändisar, nåväl vi klarade oss helskinnade och här är lite bilder som Pink Winter lyckades knäppa på idolerna:




Som ni ser var det väldigt mycket folk och folk är trevligt, men helst i måttliga mängder och gärna inte alla på en gång, men det var också extremt och det mesta som Idol upplevt i år meddelades det i högtalarna.

Sen till det lite tråkigare. Jag har blvit tvungen att avsluta min lilla hungerstrejk efter nio dagar, detta påverkar förstås inte summan på 1444 kr utan bara det faktum att jag inte förtsätter nu. Efter att ha haft migrän de tre sista dagarna har jag beslutat att avsluta i förtid. Jag är oerhört besviken och kommentarer om detta misslyckande undanbedes. Min förhoppning var att klara 36 dagar men det gick inte och min besvilekse är väldigt stor, men jag får väl ta den smällen.

Eftersom jag inte suttit vid bloggen på hela dagen så väntar nu 98 olästa inlägg på Bloglovin, dessa ska jag ta mig igenom nu så önska mig lycka till:)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja, jag ritar alla mina bilder i Adobe illustrator CS3.

2009-01-04 @ 09:26:28
URL: http://saandraj.webblogg.se/
Postat av: Agnieszka

Tråkigt att det inte funkade. Men samtidigt så är det starkt gjort av dig att lägga av med det då kroppen tar mkt stryk av det.

Om det inte vore för migränen så hade du ju klarat det galant!!!



Kramar från oss

2009-01-04 @ 10:14:06
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: KalsongMorsan

Vad är det för fasta om jag får fråga.? ska du gå ner i vikt..?

2009-01-04 @ 20:58:30
URL: http://kalsongmorsan.blogg.se/

Spotta din tanke;)

Namn:
Återbesök?

E-postadress: (Syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0