Jag borde sova...

...nu, men youtube är ju så fasansfullt segt så jag blir sittande här en stund.
Det hade varit kul att kunna göra en liten dokumentär om mitt liv som pappa, sambo och framför allt som Lattefarsa men nu blir det lite tråkigt, blir som att videoblogga men men, inget att göra åt. Hade man råd och möjlighet hade man ju gärna gått någon utbildning kring det här med videoredigering, det är roligt att spela in grejer, jag bryr mig inte så mycket om vem som ser/hör mina åsikter bara jag får säga hur jag känner, antar att många känslomänniskor kan relatera till det jag försker förmedla, kanske ka vara intressant för någon som känner mig eller någon kanske befinner sig i samma episod av sitt liv, med episod menar jag någon som funderingar mycket kring rollen som förälder.

Vad innebär egentligen rolllen som förälder?

Man bär ju ett ganska stort ansvar som förälder, det är ju slutligen vi som formar våra barn till det som dem slutligen blir, kanske inte fullständigt men ändå hur de utvecklas de första åren av sitt liv, för sen kommer ju andra influenser som dagis, skola och, ja slutligen är det väl samhället som formar våra barn. Med tanke på allt skit som man hör, läser och det man själv upplevt så känns väl inte det helt ulitimat, kan jag tycka.

Nu verkar det ha laddat klart, Sweet;)


Kommentarer

Spotta din tanke;)

Namn:
Återbesök?

E-postadress: (Syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0