Förmiddagstjafs

God morgon, eller har det kanske blivit förmiddag här?
Hur som helst så åt vi sen frukost idag och det bör bli en lite senare lunch också, ibland måste det få bli så också. Jag vet inte riktigt vad vi ska ta för oss idag men jag tänkte väl dra ett varv med dammsugaren, brukar alltid hitta något spännande. Nu ska jag strax slänga i mig lite java, ett måste för oss pappabloggare:)

Ikväll är det Let´s Dance, det hade jag nästan glömt, eller nej dte hade jag inte:) Blondinbella säger att hon kommer vinna, det är föga troligt men visst vore det skoj om hin åkte ut i första programmet efter ett sånt uttalande, det vore ju inte så konstigt i fall dte hände med tanke på den svenska jantelagen:)

Isabella är grinig som bara den idag, gråter för allt och Camilla, ja hon är som hon är, växlar vilt mellan underbar och förbannad:)
Nu ska jag dricka kaffe och diska sen får vi se vad Lattefarsan tar tag i, kanske målar om köket eller nåt:)

Hittade en kanon bra blogg med förklaring till detta med hur långt gången man är och hur man räknar graviditeten, rekommenderas starkt om du inte har koll på hur man räknar:)

Kommentarer
Postat av: Agnieszka

Hihi.. jag håller verkligen tummarna för att hon ska åka ut ikväll... vore ju såååå roligt!



Nova ska snart åka ner med sin farmor till stan, och jag ska åka och städa ur min bil=)

Sen vid 3tiden så kommer mina föräldrar och hämtar Nova för hon ska sova hos dem inatt!!!!

kramar

2009-01-09 @ 11:22:00
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Carina

två jobb som café personal och ett som lager arbetare!

håll tummarna för att jag får ett av dem! =O)

2009-01-09 @ 12:10:40
URL: http://wimsmommy.blogg.se/
Postat av: malin

Just det, Let´s dance ikväll, jag hade glömt att det var Fredag!

Faktiskt skulle det vara jätte kul om Blondinbella åkte ut. Även fast många gillar henne, finns det dom som ogillar henne med ;)



2009-01-09 @ 12:28:20
URL: http://alicesmamma.blogg.se/

Spotta din tanke;)

Namn:
Återbesök?

E-postadress: (Syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0