Halleluja... He´s recovering

Nu börjar jag tillfriskna men då verkar jag istället ha smittat Camilla, livet kan vara surt ibland. Vi har precis varit ute på en promenad och besökt den lilla jourbutiken i byn som också är ett behandlingshem, det händer bara i norrland. Jag trivs verkligen här uppe men samtidigt längtar jag hem för hur mycket man än tycker om att vara här så vet jag hur fruktansvärt trist vardagen blir här, emn jag passar på att njuta så länge jag nu är här. Camilla verkar må bättre av luften här på landet, hon har inte haft samma kramper här eller ås har hon bara inte sagt något, bara för det så fick hon huvudvärk nu ;)

Isabella verkar gladare måste jag säga, och piggare än oss iaf. Igår slockande vi vid halv tio och innan det hade jag slumrat till i soffan typ tio gånger mellan halv sex och halv tio. Nu har Storpappa gjort pytt i panna åt oss så nu ska vi njta av det och i morgon bär det av till ö-vik för lite shopping. Puss på sig.,

Kommentarer

Spotta din tanke;)

Namn:
Återbesök?

E-postadress: (Syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0