Det känns vergligen avlägset...

...att ha en chans i Blogg SM på RIX FM när man ser vilken klass det är på bloggarna som är nominerade nu. Det känns inte ens som att jag hör hemma där, verkar vara en helt annan nivå mne jag tycker det är skit kul att de dragit i gång detta. Sen måste jag bara tillägga hur kär jag blir Lasse Kronér för varje gång. Måste erkänna att kärleken funnits där sedan han klev in med de där gympadojorna och pingvinfrcken. Jag tror, och det är min egen fantasi, att jag och Lasse skulle kunna ha skitkul ihop. Vi verkar ha samma humör, vi är nog ganska lika, skillnaden är möjligtvis att jag har hår och han är sjukt rolig. Min kärlek för RIX MorronZoo har återuppstått. Roger, Titti och Fylking Sverige förgyller åter min vardag.''



Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Tack så hemskt mycket! Du gör en verkligen glad!! Kram

2008-11-25 @ 11:59:44
URL: http://charlotte87.blogg.se/

Spotta din tanke;)

Namn:
Återbesök?

E-postadress: (Syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0