Ett sista inlägg

Så nu är klockan starx läggdags, åtminstone för Camilla och då brukar min kreativa sida börja. Jag har i smyg börjat skriva på en bok igen, antar att det inte är så mycket i smg längre. På något sätt känner jag att jag måste börja skildra de tio senaste åren med misslyckat äktenskap, förlorat barn och en karriär som inte alls blev vad de borde ha blivit. Ibland känns det som en repetiton av allt bloggande men det känns samtidigt viktigt för att inte glömma allt man gått igenom och för att understrycka att jag är precis där jag vill vara nu, bortsett från att man saknar ett jobb så kunde saker och ting inte vara mycket bättre.

Jag tycker att jag kommit igäng med bloggandet igen och kanske är det en "piss i havet" men mina 50+ unika om dagen är ändå något jag är stolt över, att det finns 50 personer som på något sätt tar sig tiden att läsa min blogg varje dag är ju ett kvitto som man måste nöja sig med, speciellt då jag inte skildrar något annat än ett liv som pappa. 

Nu har vi fått ordning på alla paket som ska skckas till och från oss, det har varit lite av en pers måste jag säga men nu är det ordning. Nu tänkte jag surfa lite och titta på en film med en av mina favoriter Will Farell, Semi Pro, jag ska skriva en bra recension på den i morgon, sleep tight little people ;)



Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hoppas du får en bra fredag.

2008-11-28 @ 07:09:08
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

Spotta din tanke;)

Namn:
Återbesök?

E-postadress: (Syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0