Fredag och lördag...

Så jag hann aldrig blogga igåt men jag försöker ta igen nu då...

I går skulle vi ju till Linköping för att köpa en laptop med 9" skärm åt Camilla, eller jag trodde det iaf, väl där bestämde Camilla att vi istället skulle köpa ett PS2, inte helt och hållet mot min vilja. Det som gör mig lite fundersam är varför jag aldrig tillåts köpa något åt henne som överstiger värdet av en hundring???

Nå ja, idag har vi bowlat i Mjölby, "just 4 the record" så vann jag med 159 mot 101, mest för Camilla tappade intresset i slutet. Om man nu ska jämföra resultat så bpwlar de bästa drygt 600 poäng på två serier, så det är ju en bit dit, men det var trevligt även om armen värker som f-n.

I morgon ska Camilla baka inför de föräldra café som vi arrangerar i församlingshemmet i Skänningen på måndag kl 9.00 - 12.00 ;) Jag ska tvätta, ja;)

På återseende.


Kommentarer

Spotta din tanke;)

Namn:
Återbesök?

E-postadress: (Syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0