Morgon i alla fall

Den här dage började med ett hårt slag i höften för att Camilla ansåg att jaag skulle kliva upp, det ledde till ett praktgräl och nu är frasen "Håll Käften" det enda som kommer i från henne i kommunikationsväg, så en god morgon är dte kanske inte men väl morgon. Jag sitter och väntar på att mitt kaffae ska puttra klart, är i behov av mitt kaffe nu, troddde jag skulle dricka mindre när sockret tog slut men det var faktskt godare utan socker, som på gamla goda tiden.

Idag ska jag till arbetsförmedlingen, det är första gågengen så jag vet inte vad jag ska förvänta mig men på första infomötet så sa dem att inga utbildningar eller insatser kommer finnas under 2009, det känns ju tryggt så enda de kommer erbjuda nu är att man ska söka jobb annars förlorar man a-kassan. Jag önskar att man fick vara hemma med barn istället.

Jag har satt upp lite mål med bloggandet. När jag uppnår 100 prenumeranter och minst 500 unika besökare om dagen så lägger jag bloggen på hyllan, så det är en bit kvar:)

Kommentarer
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Haha låter ungefär som våra mornar ibland "Håll käften" ; D Trevligt värre sen är dagen förstörd... Men det är inte lätt med en morgontrött karl!

2009-01-07 @ 11:21:53
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Postat av: mezzie

Vaaa??? är du klok? lägga bloggandet på hyllan? Näää du,det där kommer ikke jag att tolerera!

No way att du får lägga av,va ska man då läsa?

Det finns faktist inte såå många pappabloggar,och ingen som din!

Så den dagen när den kommer så kommer du få ta en diskution först innan du bestämmer dej!

Oki?

Bra...

Lät som du trots allt haft en rätt bra dag ändå?

Jag har haft full rulle hela dan och det känns nu i kroppen kan jag lova!

2009-01-07 @ 19:05:09
URL: http://angeloflove.blogg.se/

Spotta din tanke;)

Namn:
Återbesök?

E-postadress: (Syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0