Uppesittarkväll med Lattefarsan

Jag har bestämt mig för att vara vaken hela natten för att vara trött i kväll så att jag kan vända på dygnet, frågan är bara vad man ska sysselsätta sig med nu i flera timmar innan resten av familjen vaknar...

Nu har jag tittat på en massa klipp på youtube och här snarkar alla mina tjejer ännu, ja klockan är ju snart halv sex, undrar om man kan börja göra diskreta ljud i lägenheten och sen få upp dem redan nu, eller det kanske är elakt?

Jag har bloggat sen oktober på den här bloggen och det är inte först nu som det börjar bli riktigt kul med massa kommentarer, bloggvänner och allt annat gött. Det är nästan otroligt hur just bloggandet kan vara så stort, jag vet inte hur många som bloggar men det är ju en hel massa, vissa är riktigt bra bloggar och jag tror jag ska rekommendera några här och nu med en efterföljande motivering, vad tror ni om det?

Moolin.se - Det här en av mina favoritbloggar av en massa anledningar. Hon skriver avslappnat men ändå strikt och på något sätt lyckas hon alltid vara rolig, vilket funkar kanon på mig, dessutom är det alltid kul att besöka bloggar som man lagt ner lite extra tid på. Hon gnabbas med sin gubbe Ludde på ett humoriskiskt sätt som får mig att garva högt och länge. Ett skönt kompliment till alla mammabloggar jag läser.

Agnieszka.blogg.se - Den här är en av två mammabloggar som jag följer väldigt noga. En avslappnad tjej som är i slutet av sin andra graviditet. Jag gillar hennes öppna sätt att skriva, hennes urgullig dotter Nova och hennes ibland djupa men tänkvärda inlägg, rekommenderas absolut.

Dolphin.blogg.se
- Ännu en mammablogg men jag gillar verkligen den här. Sara, som författaren heter, skriver om livet som mamma och här får man också följa med i romansen med Mr T, lite extra spännande att få följa den kärlekshistorien. Hon har en urgullig son som heter Jonah som verkar charmig som bara den

Angeloflove.blogg.se - En till mammablogg (ja, jag vet men pappabloggarna av värde kan man räkna på en hand). Mezzie skriver om livet som mamma till en hel koloss med barn. Många bra tips kommer därifrån, även om man ösnakr att hon hade tid att blogga oftare, för när hon väl bloggar är det fruktansvärt bra.

Ja, men där har ni mina tips om bloggare som alltid funkar, det finns naturligtvis fler jag rekommenderar men nu får vi lugna oss, det är inte jul ännu. Jag ska naturligtvis göra reklam för den bästa bloggdesignern som bara finns, Pink Winter. Hon är billig och bäst;) (Ja, alltså inte billig som i "fan vad den bruden är billig" utan som i "hon gör billiga och snygga bloggdesigner")


Kommentarer
Postat av: Annika

tassar in med hjälp av Fru Sörmlind



Jag bara älskar när man får tips på, för mig, nya bloggar.

Tänka sig....här fanns det ännu flera tips!!

Ha nu en riktigt bra dag, det skall jag ha!!!

2009-01-08 @ 08:30:37
URL: http://acka.bloggagratis.se
Postat av: malin

Roligt att hitta en "pappa blogg"

Borde det finnas flera av :)

2009-01-08 @ 09:48:46
URL: http://alicesmamma.blogg.se/
Postat av: Agnieszka

Hihi, tack för dem söta orden!!!

Hoppas inte familjen blir alltför arg när du lite diskret börja stöka hemma för att "råka" väcka dem=)

kramar

2009-01-08 @ 10:02:50
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: mezzie

Meeen åååh taaack :-) Vad glad jag blev nu,jaa tiden är ibland eller varit ofta en bristvara för min del,men ska bli bättre det lovas... Nu har det vart lite mindre pga sjuklingarna dock är de på bättringsvägen så....



Tack nu kan jag fortsätta med städandet med gott humör ;-)

preci sblit klat i köket till viss del,och bara för att vi ej har såå stort kök så skurade jag golvet på knä(vilket min smabo har extremt kul åt)



Ha bästa dagen!

Bamse kram

2009-01-08 @ 11:42:10
URL: http://angeloflove.blogg.se/
Postat av: Susan

Ja, visst är det märkligt vad så lite snö kan göra för små barn=)



Hoppas att du får en fin fin dag.

2009-01-08 @ 12:21:47
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Buäääää!Buääääää! STORTJUTER! Jag som hoppades på en plats på den där listan av favoriter ; ( Nä jag skämtar bara Lattefarsan! Har den vakande natten gått bra?

2009-01-08 @ 12:40:12
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Det tackar jag för, nu är jag genast på en gnutta bättre humör ; D

2009-01-08 @ 13:08:19
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Postat av: Carina

Jo hon är typ alltid hungrig känns det som! =O) det lilla matvraket! hihi

2009-01-08 @ 13:15:11
URL: http://wimsmommy.blogg.se/
Postat av: Malin

TACK för dessa underbart fina ord! Jag blev superglad! :D

2009-01-08 @ 16:09:34
URL: http://moolin.se

Spotta din tanke;)

Namn:
Återbesök?

E-postadress: (Syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0