Dag 3

Dag 3 är jag inne på nu av min egna lilla hungerstrejk för barnens rättigheter. Min egna lilla anonyma stalker fortsätter att förgylla mig med nedvärderande kommentarer, jag ser de mer som komiska nu än något annat men bara för att retas så publicerar jag dem inte. Nu frågar han om jag fått tillstånd av BRIS för att hungerstrejka eller om de ens vet om det... Jag vill inte kalla dig dum eller korkad men sen när säger BRIS nej till frvilliga bidrag och jag ser det som otroligt att de skulle skicka tillbaka pengarna bara för att jag hungerstrejkat och sen skickat bidraget, men så kanske de funkar, vad vet jag....

Jag känner ingen hunger längre och kanske är det hjärnan som lurar mig men nog känner jag mig lite lättare, allt detta handlar ju om att lura hjärnan att tro att man inte är hungrig och eän så länge funkar det... Men det är ju en dag i morgon och 32 dagar till efter det ;)

Kommentarer

Spotta din tanke;)

Namn:
Återbesök?

E-postadress: (Syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0