Dag 4

Så nu är jag inne på dag 4 av min lilla period av fasta (trött på att säga hungerstrejk) och jag känner ingen skilland ärligt talat från att äta. Visst är jag sugen på McDonalds, pizza, oxfilé och allt annar got men dte är jag ju annars också. Det svåraste är att komma i håg att jag inte ska äta när jag lagar mat åt Camilla och Isabella, men än så länge går det bra. Kollade även blodtrycket idag och det var bara bra. Jag ska nog erkänna att nyårsafton blir lite tung men det ordnar sig*;)

Kommentarer
Postat av: Junitjej

GOTT NYTT BLOGG-ÅR! önskar jag dig.

Är det kallt hos dig också? Här är det flera minusgrader. Burr!

2008-12-30 @ 09:12:40
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Agnieszka

klart du kommer fixa det! det är ju den första veckan som kan vara jobbigast... men du har ju så mkt stöd och så så jag tvivlar inte en sekund!

kramar

2008-12-30 @ 09:50:04
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Spotta din tanke;)

Namn:
Återbesök?

E-postadress: (Syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0