Dessa nyårslöften

Varje år gör man samma misstag, man är väldans optimistisk på nyårsafton så blir man bara besviken sen, men lär man sig till året därpå? Knappast, men det är lite charmigt också.
Förra nyår lovade jag att jag skulle sluta röka så jag tror att jag kör på det i år igen, för nu VILL jag verkligen sluta. Det har blivit en drog på allvar och jag vill inte dö i lungcancer utan leva för mina barn, så nu får det vara nog. Det kommer särkerligen inte funka men jag kan ju gärna inte sluta försöka.

Mitt andra löfte som jag KOMMER hålla är mitt löfte till Camilla och Isabella (snart bebis också) att vara en bättre sambo och pappa. Jag ska försöka finnas där för er mer än jag gjort i år, kanske har de blivit lite bättre i slutet av året men inte tillräckligt bra. Detta är mitt viktigaste löfte.

Mitt tredje löfte blir att göra allt jag kan för att bli VÄRLDENS BÄSTA PAPPABLOGGARE, det är steg ett till WORLD DOMINATION ;)

 

Kommentarer
Postat av: Sara

Ett år hade jag ett löfte om att sluta röka.. Jag höll det i nästan två år, sen började jag igen. Nu blir det ett löfte om att loosa 10 kg innan sommaren :)

2008-12-31 @ 14:39:24
URL: http://dolphin.blogg.se/
Postat av: Anna & Ebba

lycka till! :)



själv blir mitt nyårslöfte att försöka hitta ett jobb :)

2008-12-31 @ 15:03:28
URL: http://mammatillebbis.blogg.se/
Postat av: Lina

GOTT NYTT ÅR!!

2008-12-31 @ 15:10:54
URL: http://ninninusens.blogg.se/

Spotta din tanke;)

Namn:
Återbesök?

E-postadress: (Syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0