En lista snattad av sannawiberg.blogg.se

Hur svarar du i hemtelefonen? Men sånt har man inte råd med
Hur svarar du i mobiltelefonen? "Aa Toni"
Ringer det mycket till dig? Det gör det verkligen inte
Ringer du mycket? Jo men inte till särskilt många
Vem ringde du senast? Pappa bör det väl ha varit
Hur mycket pengar har du? Långt i från tillräckligt
Senast kramat och när? Camilla för ca en halvtimme sen
Antal timmar sömn inatt? Alldeles för få (har mig själv att skylla)
Sov du ensam? Nej, det vore ju dumt
Vem sov du hos senast? Hos? Jag sover väl hemma, eller? Har du hört nåt annat?
Vem sov hos dig senast? Men de va ett jävla tjat nu
Vem vet mest om dig? Camilla såklart
Vem vet du mest om? Mig själv skulle anta
Vad ser du fram emot? Bebis i april, yeah;)
Vad vill du ha just nu? Snö!
Vem hånar du? Min bror ligger bra till just nu
Vem längtar du mest efter? bebisen så såklart;)
Vem vill du helst slippa? Tobbe är ju ett hett alternativ
Vem stör du dig på? Alla som inte fattat att julen inte handlar om spendera pengar
Vilken buss åker du oftast? 660/661 oftast
Vilken årstid är det nu? svårt att säga, hörru
Är du kär nu? Ja :) .
Är du en bra partner? Det hoppas jag.
Har någon varit otrogen mot dig? nej, de tror jag inte
Har någon varit otrogen mot någon, med dig? Det kan ha hänt någon gång, ja
Har du varit otrogen? Beror på vem som frågar (japp, klumpig diplomati är min grej)
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Jo, det gör jag;)
Vad åt du senast? "Schebaben" på baren.
Är du polare med grannarna? Nej.
Har du varit utomlands? Japp.
Var är dina syskon just nu? Who gives a rats ass...
Vilken tid gick du upp imorse? nineich
Vad gjorde du kl 2 inatt? Spelade NHL 09, of course
Vad är det första du gör på morgonen? Kokar kaffe brukar ligga forst allt för skona familjen
Röker du? Ja...
Vad ska du göra efter det här? Pinga tror jag

Kommentarer

Spotta din tanke;)

Namn:
Återbesök?

E-postadress: (Syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0