*GÄSP* Men vad är det här?

Jag är verkligen inte killen som lägger mig vid nio en lördagskväll men nu är det närapå måste jag säga. Isabella vill verkligen inte sova, hon ligger visserligen i sängen och är relativt tyst men sova, icke. Jag vet inte om det har med bristen på mat att göra men än så länge så har jag varit utan mat i snart 20 timmar, det är ju som att skippa frukosten och glömma lunchlådan hemma när man jobbar och det har ju hänt otaliga gånger så jag tror inte att det ska vara det som är problemet. Jag har ju dessutom bara städat, lagat mat och tvättat idag, inget som borde klämma ut krämmen ur en, eller?

NU blir det ju fortsättningen på gårdagens "Körslaget", mina favortiter är Hanna, Timo och Magnus. Skicka hem Nanne eller La Gaylia, helst båda om det går:)
Nu ska jag ta mig en kopp kaffe och fundera på om jag har alla hästar hemma;)

Kommentarer
Postat av: patrik

det skall jag gladerligen göra!

men du! varför hungerstrejkar du för?

2008-12-27 @ 20:10:14
URL: http://patriknilsson.blogg.se/
Postat av: patrik

okej! varför just 38 kronor och varför just 36 dagar?

får du inte förtära något förutom vatten då eller? det låter ju rätt bra.. synd bara att man ska behöva göra sånt för att få upp ögonen på folk

2008-12-27 @ 21:08:53
URL: http://patriknilsson.blogg.se/
Postat av: patrik

nu finns de lite info i bloggen !

2008-12-27 @ 21:54:07
URL: http://patriknilsson.blogg.se/

Spotta din tanke;)

Namn:
Återbesök?

E-postadress: (Syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0