Glöggtime - Yes indeed

Jag försöker hitta lite julstämning trots bristen på riktig julmat och snö. Jag håller på att värma lite, grogg höll jag på att säga men väl, glögg och laddar för fullt inför uppesittarkvällen. Vi har köpt två lotter, det här är enda gången då jag fullständigt skiter i att vinna, jag vill bara försöka hitta lite julstämning. svärfar ringde nyss och han skulle komma förbi med Camillas julklapp, jag tror att hon får den där digitalkameran som hon ösnkat sig, jag hoppas det för då blir hon glad. För Camilla är den biten viktig, det är som att barnet i henne kommer fram då, det är roligt att hon fortfarande har den sidan i sig. Jag köpte parfym, en spargris och två nyckleringar till henne, hon kunde inte hålla sig så hon öppnade paketen redan nu, eller var det jag som ville de mest, jag minns inte.

Nu ser jag att pepparkakorna är slut, så de är väl bara att springa ner till affären och köpa nya eller så får vi se om svärfar kan köpa med ssig några.

Kommentarer
Postat av: MissyElliot

Tack för orden hemma hos mig.

Kikar tillbaka till dig och önskar en riktigt God Jul!

kramiz

2008-12-23 @ 21:00:34
URL: http://missyelliot.blogg.se/

Spotta din tanke;)

Namn:
Återbesök?

E-postadress: (Syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0