Jag har blivit medlem...

...på motiomera.se för att jag har bestämt mig att fortsätta gå ner i vikt efter de hör 30+ dagar passerat, för 199:- får man 3 månaders medlemskap, en tidning för inspiration och en stegräknare, värsta nyårslöftet. Jag har faktiskt aldrig hållt ett nyårslöfte så vi får väl se vad detta kan mynna ut i.

Jag och Isabella har precis kommit hem efter en skönt liten promenix, vi gick ner till lekparken men hon ville inte leka där. Det hade ju hunnit bli skymmning och jag tror, men har ingen aning, att Isabella är lite mörkrädd. Det har hon ärvt av sin mamma som också är rädd för mörkret, åtminstine utomhus vad jag förstår. Att få henne gå till affären efter att blvit mörkt är som att få med en flygrädd till Arlanda, eller något i den stilen.

Nu ska jag sätta i gång med maten, Isabella är hungrig, hon går och vaktar kylskåpet och snart kommer väl mamma hem också. Jag tror att det blir en glamorös variant av fiskpinnar på en risbädd eller nåt. Det är skitsvårt att göra mat utan att kunna smaka av den men Camilla säger att det smakar bra och Isabella äter ju som ett djur:)

Ang. mitt tidigare inlägg om Sveriges sämsta blogg så anser Blondinbella nu som taelsperson för seriösa bloggare, läs mer här, man slutar aldrig att förvånas av denne människas snea självbild. Oftast är det så att om man har en skev bild av sig själv så är det för man ser ner på sig själv. Blondinbella lider inte av det, hon ser upp till sig själv och verkar inte förstå att hon bara är en liten docka, så fort trenden vänder så kommer dessa som förlitar sig på människors osäkerhet att blåsa bort snabbare än kvickt:)

Kommentarer
Postat av: Erika

Åh tack så jättemycket! :) Vad glad jag blir.



Kul med en pappablogg föresten, denna måste jag börja läsa. :)

2008-12-29 @ 17:05:12
URL: http://theerika.blogg.se/
Postat av: patrik nilsson

Joda jag har vart vaken sen tidigt imorse, men jag har hållt på med flytta lasset osv försöker få lite ordning hemma, ska försöka hinna med några inlägg ikväll :D

2008-12-29 @ 17:13:15
URL: http://patriknilsson.blogg.se/
Postat av: patrik nilsson

haha =)

Det hära motiomera, det är min faster med i. hon verkar gilla det iaf!



Ja funderar på att ha tema dagar i bloggen, tex en dag så hänger ja ut blondinbella totalt i bloggen o nästa dag rosar jag något stort osv, aah men du förstår bara en hel dag om någonting, va tror du om de?

2008-12-29 @ 17:38:42
URL: http://patriknilsson.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag blir så arg bara jag tänker på det blonda stolpskottet..

2008-12-29 @ 17:40:15
URL: http://moolin.se
Postat av: Janine

Är också sjukt mörkrädd, vilket även min dotter är... Men jag fösöker allt jag kan för att inte visa henne. Men det är som du skriver "som att gå till arlandla för en flygrädd..". Tack för att du gillade min blogg! Jättekul med en pappa-blogg, måste kika in mer... Kram!

2008-12-29 @ 19:26:17
URL: http://bellansmamma.blogg.se/
Postat av: Apse

Varför reta upp sig på Blondinbella?

Hon är en 18-årig tjej som sticker ut

och som tar plats. Precis som tjejer

skall göra i patriarkatet. Nej, skärp

dig för f-n. Du är bara avundsjuk.

2008-12-29 @ 21:34:08

Spotta din tanke;)

Namn:
Återbesök?

E-postadress: (Syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0