Juldagen är här

Igår blev det väldigt tidigt, vi somnade in redan vid 21:15, helt slut båda två. Idag klev jag upp vid nio tänkte servera Camilla frukost vid sängen men när jag kom in sovrummet med frukosten, då var hon redan uppstigen så dte blev frukost framför tv:n istället, funka ju minst lika bra. Jag har fått tillbaka min förkylning och ögonfluss, känns mindre kul men vem orkar bry sig om det. Jag tänkte posta lite fler bilder från igår. Jag trodde att jag skulle sakna mina föräldar, syskone med familjer på julafton, men icke. Jag tror att vi skapat vår egen jultradition här och behöver därmed inte längre oroa oss för julen med familj och vänner för nu har vi skapat vår egen tradition för vår egen familj. Idag är vi inbjudna till Camillas mormor och morfar på julkrubb så de ska bli trevligt.


Kommentarer

Spotta din tanke;)

Namn:
Återbesök?

E-postadress: (Syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0