Lite mindre off - just nu

God morgon, idag är jag uppe med tuppen,kan inte sova. Jag mår fortfarande piss men ändå lite mindre piss än igår. Idag ska jag ha Isabella själv medens Camilla ska iväg till Linköping för att shoppa lite, ska bli kul för det är inte så ofta jag och Isabella hittar ensamtid, jag kan inte påstå att jag och Camilla någonsin gör det heller men vi hade en ledig kväll förra Halloween då vi gick på en fest tillsammans men annars har Isabella varit med överallt och jga tror det gjort henne ganska immun mt de mesta vilket betyder att hin rör sig ganska obehindrat vart hon än kommer, vilket är bra:)

Isabella ligger i rummet brevid kontoret och just nu genomför hon en liten konsert, aningen högljudd och så där men viljan är det ju inget fel på, låter som hon ylar på Kate Perrys "Hot and Cold" men inte vet jag. Nu ska jag dra upp Hippo så hon hinner vakna innan hon ska iväg

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

Kommentarer

Spotta din tanke;)

Namn:
Återbesök?

E-postadress: (Syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0