Men jag trodde ju...

.... att det skulle bli ett jätte sent inlägg men ärligt talat så orkar jag inte vara vaken längre utan kryper ner hos min drömkvinna redan nu. Jag ska göra mitt bästa för att värma denna kalla kvinna som huttrar inne i sovrummet (skrubben?).
Isabella var väldigt varm om pannan nyss så hoppas att hon inte åker på någon förklylning här nu utan att det var nån annan värme jag kände av. Hon somnade iofs jättesnabbt efter att ha vaknat medens jag ställde i ordning här i stugan.

I morgon blir det som sagt Ö-vik för oss större delen av dagen, jag tror att Camilla är i störst behov av det, jag och Isabella är mindre roade av det men vi gör det för mammas skull. Nog vill vi alla tre käka på McDonalds och dessutom få med kommunist-farfar på det;)

Sen är det bara att ladda baterierna för hemresan som kommer bli aningen kämpig med två (som det verkar) hängiga tjejer...

Natti Natti

Kommentarer

Spotta din tanke;)

Namn:
Återbesök?

E-postadress: (Syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0