Ny vecka..

Ja, idag är jag på lite bättre humör. Jag ser fortfarande inte något (knappt) på höger öga men jag har ingen lust att beklaga mig efter att pappa berättade att min morbror måste amputera sitt andra ben också och att han är förlamad på hela vänstersidan gör ju knappast saker och ting mer positiva. Den familjen har varit otursförföljda så länge så man undrar ju när deras tur vänder egentligen...

Camilla är iväg och köper färg för nu ska det minsann målas om i vår bebis nya rum, skötbordet som vi köpte för länge sen kom idag också. Medens Camilla donar här hemma så ska jag och Isabella till BVC. Det blir första gången utan mamma så vi får se hur detta slutar.

Jag älskar att jobba.....

Kommentarer

Spotta din tanke;)

Namn:
Återbesök?

E-postadress: (Syns inte)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0